דף הבית » מדריך עיר שוהם » מדריך שלם של סופר פארם שוהם

מדריך שלם של סופר פארם שוהם

סופר פארם שוהם

סופר-פארם הוא מרכז מסחרי במרכז המסחרי שוהם, ישראל. זהו אחד מהמרכזים המסחריים הגדולים בישראל.

בניין הסופר-פארם תוכנן על ידי האדריכל צבי הקר, שתכנן גם את הספרייה הלאומית הישראלית ומבנים רבים נוספים בתל אביב. הבניין נבנה בין 1967 ל-1971 ותואר כ”דוגמה יפה לפונקציונליזם ישראלי”.

סופר-פארם תוכנן במקור להיות מלון אך עקב קשיים כלכליים הוא הפך לקניון במקום.

המרכז המסחרי של שוהם הוא המרכז המסחרי המוביל בישראל. לסופר-פארם – מרכז מסחרי שוהם יש מגוון רחב של שירותים ומציע מגוון מתקנים, לרבות בית המרקחת הגדול בישראל.

סופר-פארם נוסדה בשנת 1988 על ידי שני רופאים שרצו לספק למטופליהם תרופות באיכות גבוהה במחירים נוחים. כיום היא גדלה לאחד מבתי המרקחת הפופולריים בישראל, עם למעלה מ-100 עובדים ולמעלה ממיליון לקוחות מדי חודש.

בית מרקחת סופר פארם שוהם

שוהם ישראל הוא בית מרקחת שקיים 99 שנים. הוא ממוקם בלב ירושלים ומשרת את הקהילה היהודית.

פרויקט חדש מבית שוהם ישראל, סופר פארם, מספק ללקוחות את כל המרשמים שנשלחו אליהם בבית או בעבודה. לקוחות יכולים גם לתאם איסוף או משלוח בזמן שנוח להם. השירות עולה 19 דולר לחודש עבור מרשמים ללא הגבלה, שזה בערך מחצית ממה שעולה בדרך כלל לקבל תרופות מרשם באמצעות הדואר או באפליקציה כמו UberEats או Postmates.

שוהם ישראל הוכרה כאחד מעשרת בתי המרקחת המובילים בעולם על ידי פורבס, שציין כי שוהם מציעה “מגוון רחב של מוצרים איכותיים במחירים נוחים”. החברה מספקת שירותים לאנשים המבקשים לשמור על בריאותם או לשפר אותה.

סופר פארם שוהם טלפון

סופר פארם שוהם הוא בית מרקחת הממוקם בתל אביב, ישראל. הם מציעים משלוח חינם על כל ההזמנות בתוך ישראל והשטחים הפלסטיניים. ניתן להתקשר לסופר פארם שוהם במספר זה +972 77-888-0490

סופר פארם שוהם מספרן israel הוא בית מרקחת ישראלי המספק משלוח חינם בכל ההזמנות בתוך ישראל והשטחים הפלסטיניים. שירות זה זמין כבר למעלה מ-15 שנה, מה שהופך אותם לאחד מבתי המרקחת הוותיקים בישראל.

סופר פארם סניפים

לסופר פארם סניפים במיקומים ברחבי הארץ והוא מותג ותיק. החברה פיתחה בסיס לקוחות חזק והיא ממשיכה לצמוח.

סניפי סופר פארם זמינים גם באינטרנט דרך אתר האינטרנט שלהם, המציע ללקוחות אפשרויות משלוח עד הבית ושירות לקוחות 24/7.

סופר פארם מוכרת תרופות חיוניות, כגון תרופות נגד הצטננות ושפעת, תרופות לשיכוך כאבים, ויטמינים, תוספי מזון, מוצרי יופי וכו’, וכן מוצרי בריאות אחרים הזמינים בבתי המרקחת שלהם.

סניפי סופר פארם פתוחים בשבת.

שעות פתיחה סופר פארם שוהם

סופר פארם שוהם ישראל הוא בית מרקחת הפתוח בין השעות 8:00-23:00, שבעה ימים בשבוע. בית מרקחת זה ממוקם במרכז שוהם, ישראל, וקיים כבר למעלה מעשרים שנה.

לסופר פארם שוהם ישראל יש מגוון רחב של שירותים ומוצרים להציע ללקוחותיה. הם מספקים תרופות מכל רחבי העולם ומציעים ייעוץ בנושאי בריאות רבים ושונים. סופר פארם שוהם ישראל מציעה גם פורטל מקוון בו הלקוחות יכולים להזמין את המרשמים שלהם אונליין או בטלפון.

שעות הפתיחה של סופר פארם שוהם ישראל נוחות מאוד לאנשים שעובדים במשמרות לילה או כאלה שנוסעים בתדירות גבוהה למדינות אחרות שאינן מתקדמות כמו ישראל מבחינת זמינות התרופות.

סופר פארם אונליין

סופר פארם אונליין ישראל הוא בית מרקחת מבוסס אינטרנט המציע ללקוחותיו מגוון רחב של תרופות מרשם במחירים נוחים.

סופר פארם אונליין ישראל נוסדה בשנת 2006 והפכה לאחד מבתי המרקחת המקוונים המובילים בעולם. הוא זמין ביותר מ-150 מדינות ועל פי ההערכות הוא חסך יותר מ-100 מיליון דולר עבור לקוחותיו.

הסיפור של סופר פארם אונליין ישראל התחיל כששני חברים, ליאור וגילי, החליטו ליצור בית מרקחת מקוון לאנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם לבקר בבתי המרקחת המקומיים שלהם. הם לא היו מרוצים מכמה כסף הם מוציאים על המרשמים שלהם ותמיד חיפשו דרכים לחסוך עליהם כסף. זה הוביל אותם ליצור את סופר פארם אונליין ישראל שתהיה מסוגלת לספק מחירים נמוכים יותר גם על תרופות מרשם כאפשרות לאסוף תרופות בבית המרקחת המקומי שלהם. סופר פארם אונליין ישראל הוא אתר שעוזר לך למצוא בתי מרקחת באזור שלך שעשויים לספק מחירים נמוכים יותר על תרופות מרשם. הם גם יעזרו לך לאתר את בתי המרקחת הטובים ביותר ליד הבית, העבודה ואפילו בית הספר שלך, כך שתוכל לחסוך זמן וכסף תוך כדי קבלת מה שאתה צריך.

סופר פארם לוד

סופר פארם לוד ישראל היא חברת תרופות ישראלית מובילה המייצרת, מפיצה ומשווקת מוצרים פרמצבטיים.

בישראל יש את הצריכה לנפש הגבוהה ביותר של תרופות בעולם.

מטרת החברה היא לספק תרופות איכותיות ובמחיר סביר לאנשים הזקוקים להן.

דילוג לתוכן