דף הבית » מדריך עיר שוהם » חנות דואר שוהם: המדריך המלא

חנות דואר שוהם: המדריך המלא

פוסט שופ שוהם

פוסט שופ שוהם ישראל היא חברה ישראלית היוצרת ומוכרת גלויות, כרטיסי ברכה וכלי כתיבה. הם ידועים בעיצובים הייחודיים והחומרים האיכותיים שלהם.

פוסט שופ שוהם ישראל נוסדה בשנת 2009 על ידי שתי חברות, טלי שמיר וגילי כהן. הם קיבלו השראה מטיול בארה”ב כשראו את כל הגלויות היפות שראו בחנויות שם.

החברה ממוקמת בתל אביב עם נוכחות גלובלית כמו גם התמקדות בשיווק ברשתות חברתיות.

החברה היא מהראשונות בעולם המופעלות באמצעות מכונה. המכונה יכולה ליצור ולהדפיס מגוון עיצובים ביצירתיות משלה. הוא מציע גם התאמות אישיות למוצרים שלהם כמו הוספת טקסט, תמונות או התאמה אישית שלהם עם שמות ותאריכים.

הכרטיסים שפוסט שופ שוהם מייצרים הם דרך מצוינת להציג את העסק שלך. הם עשויים מחומרים איכותיים בגימור מבריק, והם מגיעים בצבעים, צורות וגדלים שונים.

עם מערכת אוטומטית זו, החברה יכולה לייצר יותר ממיליון עיצובים ייחודיים בשנה מבלי להעסיק עובדים נוספים.

פוסט שופ אשדוד שעות פתיחה

דואר שופ אשדוד הוא אחד מסניפי הדואר הפופולריים בישראל. הוא ממוקם בצומת שדרות בן גוריון ורחוב עזריאלי. שעות הפתיחה של פוסט שופ אשדוד הן מיום שני עד שישי, 8:00 עד 19:00, שבת 8:00 עד 15:00 וראשון 9:30 עד 13:30.

פוסט שופ ראשון לציון

ראשון לציון היא עיר בישראל, המונה כ-40,000 תושבים. הוא ידוע בחנויות הדואר הרבות שלו שעדיין פועלות.

ראשון לציון הייתה העיר הראשונה בעולם שיש לה סניף דואר משלה והיא פועלת מאז 1892. יש בה למעלה מ-70 חנויות דואר ואת הוותיקה ביותר הפועלת ברציפות ניתן למצוא ברחוב הראשי של ראשון לציון.

ראשון לציון היא אחת הערים החשובות בישראל. עיר זו ידועה בחנות הדואר שלה שקיימת כבר יותר מ-100 שנה.

חנות דואר ראשון לציון בישראל: חנות דואר ראשון לציון בישראל היא מוסד בן 100 שנה שממשיך לשגשג, למרות עליית הקניות באינטרנט. חנות הדואר הזו קיימת מאז 1908, והיא עדיין מוכרת הכל, מעיתונים ועד בולים ועד מעטפות.

פוסט שופ מחשבים קרית אונו

קרית אונו היא חנות דואר מחשבים בישראל. היא נוסדה בשנת 1987 על ידי שלמה כהן ושמואל פינק. מאז הם מספקים ללקוחות את השירותים הטובים ביותר.

חנויות דואר מחשבים בישראל אינן מוגבלות רק לקריית אונו. ישנן עוד חנויות דואר מחשבים רבות ברחבי הארץ המספקות ללקוחות מגוון שירותים כמו הדפסה, אריזה, התאמה אישית וסריקה.

חנות דואר מחשבים קרית אונו מספקת ללקוחותיה את מיטב השירותים מאז נוסדה בשנת 1987 על ידי שלמה כהן ושמואל פינק. הם מספקים ללקוחות מגוון שירותים כמו הדפסה, אריזה, התאמה אישית וסריקה כבר למעלה משלושים שנה.

פוסט שופ קרית אונו

חנות דואר קרית אונו בישראל היא עסק קטן שקיים למעלה מ-50 שנה. הם ידועים בזכות כרטיסי הברכה הייחודיים וההומוריסטים שלהם שהם מוכרים למקומיים ולתיירים.

את החנות הקים אדם בשם יהודה שמוקלר שהתגורר בקריית אונו, הישוב בו נמצא סניף הדואר. הוא הקים את העסק לאחר שפרש מעבודתו כמורה לשפה העברית בבית הספר המקומי. החנות נקראה במקור “דואר קרית אונו”, אך שמה שונה ל”דואר קרית אונו” לאחר שפתחה את שעריה ללקוחות ב-1 באוקטובר 1967.

החנות התפרסמה בזכות כרטיסי הברכה הייחודיים שלה עם הומור ותרבות ישראלית, כולל כמה מהכרטיסים הפופולריים ביותר שלה קראו: “אני אוהב אותך ותומך בזכותך למדינה יהודית” ו”אם אנחנו מתכוונים לעשות את זה, אני רוצה משהו שישמח אותי”. החנות ידועה גם בזכות הצילום החצוף שלה המוצג על הקירות, כולל דיוקן של ראש הממשלה בנימין נתניהו אוחז בשלט “אנחנו מוכרים חומוס”, שהפך לתמונה איקונית.

פוסט שופ קרית אונו שעות פתיחה

קרית אונו היא עיר בישראל, המונה 11,400 תושבים. הוא ממוקם בחוף המרכזי של הים התיכון, כ-33 קילומטרים מערבית לתל אביב.

בקריית אונו ניתן למצוא את הפוסט שופ קרית אונו בישראל. החנות פועלת משנת 1959 והיא אחת החנויות המפורסמות בישראל. בנוסף למגוון רחב של מוצריה, היא מציעה גם שירותים כמו שירותי דפוס ודיוור.

קריית אונו היא אחד המקומות הטובים ביותר למבקרים לבילוי או ביקור במהלך שהותם בישראל.

דואר קריית אונו הינו סניף דואר בישראל המעניק שירותים לתושבי קרית אונו. הוא ממוקם בכניסה לקריית אונו ופועל משנת 1959.

שעות הפתיחה של Post Shop קרית אונו הן כדלקמן:

יום שני 9:00-18:30

שלישי 9:00-18:30

יום רביעי 9:00-18:30

חמישי 9:00-20:00

שישי 9:00-20:00

שבת 8:30-17:30

יום ראשון 8:30-17:30

חנות סלולר שוהם

שוהם היא עיר בישראל. לפי המפקד האחרון שנערך ב-2015, היו בה אוכלוסייה של כ-72,000 נפשות שחיו ב-25,000 משקי בית. לשוהם יש גם את המספר הגבוה ביותר של חנויות סלולר לנפש עם ממוצע של חנות אחת לכל 1,700 איש.

בשוהם נמצא גם אחד הקניונים הגדולים בישראל – קניון שוהם.

שוהם דורג כמקום הטוב ביותר בישראל לקניות והמקום השני הטוב ביותר לסעודה בחוץ על ידי TripAdvisor.

יש הרבה חנויות סלולר בשוהם, אבל הן לא מרוכזות באף אזור מסוים. זה אומר שקל למדי למצוא חנות טלפונים בשוהם גם אם אינך יודע לאן אתה הולך או מה אתה מחפש.

שוהם מרקט חנויות

שוהם היא עיירה קטנה בישראל, אשר כונתה “בירת השוק של ישראל”. זוהי עיר השוק העתיקה ביותר במדינה והיא מהווה מוקד לסוחרים וסוחרים מאז ימי קדם.

שוהם היא גם ביתם של רבים מהאמנים, הסופרים, המעצבים והשפים המפורסמים בישראל.

שוהם מרקט ממוקם במרכז שוהם, ישראל. זהו מקום ייחודי בו תוכלו למצוא כל דבר מאוכל ועד מזכרות.

השוק קיים למעלה מ-100 שנה והוא הפך ליעד תיירותי פופולרי. השוק פתוח כל יום בין השעות 10:00-20:00 והוא מציע מגוון מוצרים שאין בשום מקום אחר בשוהם.

שוק שוהם הפך לפופולרי בקרב תיירים המבקרים בעיר בנסיעותיהם לישראל. ישנן חנויות שוק רבות המציעות מזכרות, אוכל ישראלי אותנטי ועבודות יד לתיירים המבקרים בארץ.

שוהם מרקט אוכל

שוק האוכל שוהם קיים מאז 1948 ומאז מושך אליו מבקרים מכל העולם. השוק ממוקם ברחוב יפו, שהוא אחד מאזורי הקניות הפופולריים בישראל.

השוק מציע פירות וירקות טריים, בשר, דגים, מוצרי חלב ותבלינים וכן מזכרות לתיירים לרכישה בעת ביקורם בעיר היפה הזו.

שוהם מייצרת תוצרת טרייה מאז שנות ה-1800 וכיום היא ממשיכה להיות יעד תיירותי פופולרי. קרבתה של העיר לירושלים ולתל אביב מאפשרת למבקרים לטייל בקלות בין ערים אלו תוך שהם נהנים מהחוויה הקולינרית הייחודית של שוהם.

השוק גדל עם הזמן וכולל כיום דוכנים המוכרים בשר, דגים, ירקות, תבלינים, פירות, לחמים ומאפים.

דילוג לתוכן