דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעתם על סרטי לב שוהם

כמה דברים שלא ידעתם על סרטי לב שוהם

לב שוהם סרטים

לב שוהם נולד בתל אביב, ישראל, בשנת 1945 למשפחת עולים מרוסיה. אביו היה רופא ילדים ואמו ניהלה בית מרקחת. הוא למד בתיכון בחיפה שם החל לכתוב סיפורים שהתפרסמו במקומונים; הסיפורים הללו נאספו מאוחר יותר בספרו הראשון (שוהם, 2014).

לב שוהם הוא יוצר קולנוע ישראלי פופולרי. הוא ידוע בזכות סרטיו הסוריאליסטיים שיש בהם בדרך כלל אלמנטים של הומור אבסורדי ואפל.

לב שוהם נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1945 ויוצר סרטים מסוף שנות ה-60. סרטו המפורסם ביותר הוא “הטובע” שהוציא ב-1973.

לסרטיו של לב שוהם יש קהל חסידים והם זוכים לרוב לשבחים על מקוריותם, הסוריאליזם, ההומור האפל והאנרגיה הגולמית שלהם.

לב שוהם החל לביים סרטים לאחר שלמד תיאטרון באוניברסיטת תל אביב; הוא המשיך לביים כשעבד כעוזר במאי בסדרות טלוויזיה כמו “קשת” ו”המקום”. ב-1986 ביים את “צילי”, שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים . באותה שנה הוא הוצג במדור Un Certain Regard של פסטיבל קאן 1986. ב-1997 ביים שוהם את “יוסי וג’אגר”, קומדיה פופולרית בה מככבים משה איבגי ואריק איינשטיין. הוא המשיך לביים סרטים נוספים כמו “בריחה” (1998), “דאס לבן גף ilte” (2002), “סיפור על אהבה” (2004) ו”אנה, אישה מודרנית” (2007). שוהם היה נשוי לשחקנית והזמרת מאיה מרון.

לב קולנוע סרטים

קולנוע לב היא חברת הפקות סרטים ייחודית בישראל המפיקה סרטים משעשעים ומלמדים כאחד. סרטי קולנוע לב מציעים נקודות מבט שונות על החברה, התרבות וההיסטוריה הישראלית. סרטי לב קולנוע זמינים גם ברחבי העולם באמצעות פלטפורמות דיגיטליות כמו נטפליקס והולו.

קולנוע לב הפיק עד היום יותר מ-200 סרטים, עם יותר מ-20 מיליון צופים ברחבי העולם.

סרטי קולנוע לב בישראל הם מקור בידור פופולרי כבר עשרות שנים. את הסרטים הללו הפיק שמעון לב, שמכונה גם “אבי הקולנוע הישראלי”.

הסרט הראשון של לב יצא לאקרנים ב-1945 והאחרון יצא לאקרנים השנה.

סרטים בקולנוע

קולנוע לב הוא בית קולנוע ישראלי שפועל כבר למעלה ממאה שנה. התיאטרון מציע מגוון רחב של סרטים, כולל סרטים עבריים וזרים, לרוב עם כתוביות.

קולנוע לב הוא לא רק הקולנוע הממוצע שלך. זהו מקום בו תוכלו ליהנות מהשוברי קופות ההוליוודיים האחרונים וגם מקלאסיקות ישראליות משנות ה-50 וה-60, והכל במקום אחד.

התיאטרון מארח גם אירועים מיוחדים כמו פסטיבלי קולנוע והצגות ילדים.

קולנוע לב בישראל הוא בית קולנוע המציג אך ורק סרטים ישראליים. למרות שהוא פועל רק שנתיים, הוא כבר הפך ליעד פופולרי בקרב צופי קולנוע ויוצרים כאחד.

קולנוע לב בישראל מציע מגוון רחב של סרטים מז’אנרים שונים, לרבות סרטים דוקומנטריים, סרטי אמנות וסרטי ארטהאוס. התיאטרון מארח גם אירועים מיוחדים כמו פסטיבלי סרטים והקרנות בכורה שהם בדרך כלל ללא תשלום.

למרות מגוון הסרטים שהם מציגים, קולנוע לב בישראל הצליח לשמור על הפופולריות שלו על ידי מתן מחיר כרטיס משתלם והנחות לאנשי השירות הצבאי של ישראל.

קולנוע לב הוא בית קולנוע בישראל המציג אך ורק סרטים בשפה העברית. זהו בית הקולנוע היחיד בארץ שלא מציג סרטים בשפה זרה.

קולנוע לב נוסד ב-2005 ומאז הוא פועל בהצלחה. יש להם שלושה מסכים, שממוקמים בקומה הרביעית של בניין בתל אביב. קולנוע לב מציע אלטרנטיבה לקולנוע הישראלי המיינסטרים, המתמקד בעיקר בהפקות הוליוודיות.

קולנוע לב אירח כמה מהבמאים הבולטים בישראל, ביניהם עמוס גיתאי ודרור מורה.

התחרות הרשמית סרט

תחרות הסרטים הרשמית בישראל היא פסטיבל שנתי המעניק את מיטב הסרטים הישראלים. היא נוסדה על ידי קרן הקולנוע לישראל בשנת 1968 ומתארחת על ידי משרד התרבות והספורט.

תחרות הסרטים הרשמית בישראל היוותה פלטפורמה עבור יוצרי קולנוע רבים להראות את יצירותיהם לעולם. הפסטיבל מספק גם הזדמנות מצוינת ליוצרי קולנוע לקבל מימון לפרויקטים שלהם.

תחרות הסרטים הרשמית בישראל היא הזדמנות מצוינת ליוצרי קולנוע להציג את עבודתם ולהתחרות עם יוצרי קולנוע אחרים.

האקדמיה הישראלית לקולנוע מקיימת את התחרות השנתית, הפתוחה לכל הבמאים, המפיקים, התסריטאים והצלמים מכל העולם. הזוכה בתחרות יקבל פרס כספי בסך $20,000 דולר ויזכה בתעודת הצטיינות.

בתנועה סרט

בתנועה הוא סרט המספר את סיפורן של שתי נערות צעירות שחיות בירושלים, תקוותיהן וחלומותיהן, והקשיים העומדים בפניהן. הסרט בוים על ידי יעל חרסונסקי ומככבת בו רונית אלקבץ.

בתנועה צולם בישראל וזהו הסרט העלילתי הראשון שנעשה על ידי במאית. הוא התקבל היטב על ידי המבקרים והקהל כאחד, ורבים משבחים את הנושאים החזקים שלו.

הסרט זכה בפרסים רבים ביניהם הסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים.

דילוג לתוכן