דף הבית » מידע מקצועי » כל המידע על פיצה פצצת שוהם

כל המידע על פיצה פצצת שוהם

פיצה פצץ שוהם

פיצה פצצת שוהם היא סוג של פיצה המצוי בישראל. מכינים אותו עם הבצק מפיצה והתוספות משחמת.

פיצת פצצת שוהם קיימת מאז תחילת שנות ה-80, אז נוצרה על ידי שף ישראלי בשם שוהם צבר. הוא יצר את המנה הזו כדרך להשתמש בכל השאריות שהיו לו לאחר הכנת פיצות למסעדה שלו. פיצת פצצת שוהם הוכנה במקור מבצק לבן ומעליה עגבניות, בצל, שום ופטרוזיליה. עם זאת, בשנים האחרונות הועלה עליו שחמט במקום רוטב עגבניות כדי שניתן יהיה להגיש אותו למוסלמים שאינם אוכלים חזיר. או בשר אחר שלא נשחט בהתאם לחוק האסלאמי. פצצות שוהם מעוצבות כמו כלי שחמט המכונה הצריח ועשויות עם מחבת פיצה עמוקה או עגולה. מעליו גבינת מוצרלה, גבינת שמנת וחמאה. ניתן להוסיף עליהם גם נקניקיות בקר או עוף, פטריות, בייקון ו/ או פלפל ירוק לתערובת.

פיצה האט שוהם

פיצה האט שוהם היא מסעדת פיצה שנפתחה בשנת 2008. המסעדה הוכרה כאחת המסעדות הטובות בישראל.

פיצה האט קיימת כבר יותר מ-50 שנה והיא אחת מרשתות המזון המהיר הפופולריות בעולם. ההערכה היא שהם מוכרים יותר מ-100 מיליון פיצות מדי יום.

בשנת 2018 הציגה פיצה האט שוהם פריט חדש בתפריט – “פיצה עם חיוך” שהייתה פיצה אקסקלוסיבית העשויה ממרכיבים כמו עוף, סלמון וירקות, ומעליה רוטב העשוי עגבניות ועשבי תיבול שגדלו על ידי חקלאים ישראלים. זו רק דוגמה אחת לאופן שבו פיצה hut תורם לתעשיית המזון הישראלית. שוהם פיצה האט נוסדה בשנת 1965 על ידי שלמה שוהם, שליח פיצה. המסעדה התרחבה במהירות והפכה לרשת הראשונה בישראל עם נוכחותה בכ-300 מקומות ברחבי חמש הערים הגדולות בישראל: תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע ונתניה.

פיצה רומא שוהם

פיצה רומא היא פיצריה הפועלת בשוהם מרכז מסחרי שוהם משנת 2007.

פיצה רומא היא עסק משפחתי קטן, עם שף איטלקי שמכין פיצה כבר למעלה מ-30 שנה. זה המקום המושלם עבור אנשים לעצור לארוחה מהירה או כמה פרוסות אחרי העבודה.

משלוחים שוהם

שוהם היא חברה העוסקת במשלוחי אוכל עד הבית. יש להם מגוון רחב של שירותי משלוחים, מפיצה ועד אוכל הודי.

שוהם מציעה מגוון שירותים ללקוחותיהם וזכתה להכרה בשירות האיכותי.

שוהם היא חברה המספקת שירותי משלוחים ללקוחותיה, ויש להם גם אתר אינטרנט מקוון בו הם מוכרים את המוצרים שלהם. שוהם ראתה עלייה מהירה במספר ההזמנות במהלך השנים האחרונות, מה שהוביל להשבתת האתר שלהם במספר הזדמנויות.

כאחת החברות הצומחות ביותר בישראל, שוהם צריכה לצמוח אפילו מהר יותר תוך שמירה על איכות שירות גבוהה ושיעורי שביעות רצון לקוחות.

פיצה בשוהם

שוהם היא עיר בישראל המונה כ-20,000 תושבים. הוא ידוע באקלים המדברי ובפיצה שלו.

שוהם הוא כפר קטן באזור הגליל בישראל. הוא מפורסם בזכות הפיצות שלו. הפיצות מיוצרות מחומרי גלם טריים ובעלות טעם ייחודי הבולט אותן משאר הפיצות בארץ.

הפיצה בשוהם הפכה לפופולרית עד כדי כך שהופיעה בתכניות טלוויזיה ישראליות, בתחנות רדיו ואפילו באינסטגרם.

הפיצה בשוהם קיימת עוד מימיה הראשונים לקיומה של העיר ויש לה הרבה וריאציות שונות. הפופולרי ביותר הוא בתוספת גבינה, עגבניות, פלפל ירוק ובצל.

פיצה פורטו

All Day Italian israel היא מסעדת פיצה שפתחה את מיקומה הראשון בתל אביב, ישראל בשנת 2016. המסעדה הוצגה בכלי חדשות בינלאומיים כולל CNN ו-BBC.

פיצה פורטו היא מסעדה המגישה פיצה טעימה, פסטה ושאר מנות איטלקיות עם טוויסט בריא.

פיצה פורטו נבחרה לפיצה הטובה ביותר בתל אביב, ישראל. הוא הוצג בפרסומים רבים כמו הניו יורק טיימס ו-CNN.

פיצה פורטו היא מסעדה איטלקית הפתוחה לאורך כל היום ומגישה אוכל איכותי עם טוויסט בריא. הם מציעים אפשרויות ללא גלוטן וטבעוניות ללקוחותיהם ומשתמשים רק במרכיבים הטריים ביותר להכנת המנות שלהם.

דילוג לתוכן