דף הבית » מדריך עיר שוהם » כמה דברים שלא ידעתם על מועדון ספורט שוהם

כמה דברים שלא ידעתם על מועדון ספורט שוהם

מועדון הספורט שוהם

מועדון ספורט שוהם הוא ארגון חברתי ותרבותי המעניק פעילות ספורטיבית לקהילה.

המועדון נוסד בשנת 1977 על ידי קבוצת חברים שביקשו לתת אלטרנטיבה למועדונים שהיו רווחים באותה תקופה. המייסדים רצו להקים מקום שבו אנשים יוכלו להתכנס, ליהנות ולעשות ספורט ללא שום אפליה ודעות קדומות.

מועדון ספורט שוהם הוא אחד הארגונים החשובים בעיר שוהם. הוא מספק פעילויות ספורט לכל חברי הקהילה, ללא קשר לגיל או ליכולת. יש להם למעלה מ-3500 חברים שמתכנסים מדי יום להשתתף בפעילויות שלהם כגון כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס שולחן, בדמינטון ועוד.

מועדון ספורט שוהם הוא מועדון מפורסם בישראל וידוע בשירותיו האיכותיים.

מועדון ספורט שוהם פועל מאז תחילת שנות ה-80 ומציע מגוון רחב של פעילויות ספורט. המועדון מספק שירותים אלו לאנשים מכל רחבי העולם, כולל אזרחים ישראלים וכן אזרחים זרים.

מועצה מקומית שוהם

מועצה מקומית שוהם היא מועצה מקומית ישראלית. היא נוסדה בשנת 1949 והיא ממוקמת בדרום הארץ. זוהי אחת משלוש המועצות המקומיות הממוקמות בנקודה הדרומית ביותר של ישראל.

למועצה המקומית שוהם יש מספר שירותים שהיא מספקת. חלק מהם הם:

– בריאות ורווחה הציבור

– שמירה על איכות סביבה

– עבודה סוציאלית

– חינוך ותרבות

המועצה המקומית שוהם מונה כ-20,000 תושבים והיא מורכבת מ-45 יחידות מנהליות. המועצה המקומית שוהם משתרעת על שטח של 9,000 קמ”ר מה שהופך אותה לאחת מהעיריות הגדולות בישראל.

האירועים המשמעותיים ביותר בתולדות שוהם כוללים:

– הקמת ופיתוח הענף החקלאי של שוהם

– הקמה ופיתוח של תשתית לאומית (כגון כבישים, חשמל)

– הקמה ופיתוח של פארקי תעשייה

בריכת כפר דניאל

כפר דניאל הוא כפר קטן באזור הגליל העליון בישראל. הוא ממוקם בסמוך לעיר בן שמן ואוכלוסייתו מונה כ-1,400 איש.

בריכת כפר דניאל נבנתה בשנת 1998 ונחשבת לאחת הבריכות הטובות בישראל. הבריכה משופצת מדי כמה שנים וכיום מתאפיינת בעיצוב מודרני עם הרבה מאפייני מים, כולל מפל מלאכותי ומזרקה מרכזית גדולה. הבריכה כוללת גם בית קפה קטן ומסעדה חיצונית. הבריכה ממוקמת במרכז דניאל, בסמוך לתחנה המרכזית. הוא פתוח כל השנה מ-8:30 בבוקר עד 22:00. עלות הכניסה למבוגרים היא 2 ש”ח ולילדים בין הגילאים 5-12 1 ש”ח. כרטיסים משפחתיים זמינים עבור 20 ש”ח. הבריכה כוללת מציל תורן בין השעות 10:00-22:00. הבריכה כוללת חלקים פנימיים וחיצוניים כאחד, כאשר החלק הפנימי מחולק למספר אזורים הכוללים אזור רדוד לילדים מתחת לגיל 5, אזור ג’קוזי ובריכות שחייה בודדות במידות ובעומקים שונים. החלק החיצוני של הבריכה כוללת אזור חיצוני מחומם הכולל מגרש משחקים למים ובריכת שכשוך עם שטחים רדודים, הפתוחה כל השנה. במרכז דניאל, ליד התחנה המרכזית.

בריכת בני עטרות

בני עטרות היא בריכה בעיר עטרות אשר תוכננה להוות מקום בטוח לילדים. זוהי גם ה”בריכה המוגנת” הראשונה בעולם – סוג של בריכה שיש לה קירות וגג עילי כדי להגן על השחיינים מפני השמש.

בישראל, בריכות שחייה אינן מחויבות על פי חוק להכיל מצילים או אמצעי בטיחות אחרים. המשמעות היא שהשכנים לא יכולים לסמוך עליהם לבטיחותם. בריכת בני עטרות נוצרה כחלופה לכך והיא משמשת כיום למעלה מ-200,000 איש מדי שנה.

בשנת 2015 הכריזה ישראל על תוכניות לבריכה חדשה בשדה התעופה בני עטרות. הבריכה תיבנה על גג בניין טרמינל ותשמש חלופה למטיילים שחיפשו דרך להתקרר במהלך טיסותיהם.

הבריכה החדשה תוכננה על ידי אדריכלים ממשרד החוץ הישראלי. הם רצו לוודא שהוא יעמוד בתקנות הבטיחות ובתקנים הבינלאומיים. הבריכה נבנתה באמצעות אבן גיר מתוצרת מקומית, הנחשבת לאחד מחומרי הבנייה הברי קיימא הקיימים כיום.

בריכת בני עטרות בישראל היא דוגמה לאופן שבו ניתן להשתמש בעיצוב אדריכלי כסוג של דיפלומטיה ציבורית לקידום התיירות בישראל.

בריכה עירונית מודיעין

הבריכה העירונית מודיעין היא הבריכה העירונית הראשונה בישראל. הוא נפתח בשנת 2009 וממוקם בכניסה למודיעין.

הבריכה העירונית מודיעין היא מקום נהדר עבור אנשים בכל הגילאים ליהנות משחייה, משחק ומפגש עם חברים ובני משפחה. בבריכה יש אזור לפעוטות, קרש צלילה, מגלשת מים ואזור התזה לילדים.

ישנם יתרונות רבים של בריכה זו בעיר שלך. זה מאפשר לכם ליהנות מהכיף בקיץ מבלי לנסוע רחוק מהבית או להוציא יותר מדי כסף על מחירי דלק במהלך חודשי הקיץ. זה גם יוצר יותר זמן פנאי למי שגר בקרבת מקום, כי הם יכולים ללכת לשחות בקלות ובמהירות במקום לנסוע למרחקים ארוכים רק כדי לשחות.

בשנים האחרונות חלה בישראל עלייה משמעותית במספר הבריכות העירוניות. במשרד החינוך והתרבות מקווים להתמיד במגמה זו.

בריכות עירוניות נמצאות כיום בכל עיר ויישוב ברחבי ישראל. הם מספקים מקום לילדים ומבוגרים כאחד ליהנות מספורט ימי, פעילות גופנית ומפגשים חברתיים עם חברים.

הבריכה העירונית מודיעין נבנתה כחלק ממאמץ של העירייה למשוך מבקרים נוספים.

דילוג לתוכן