דף הבית » מדריך עיר שוהם » מועדון ספורט שוהם – כל מה שחשוב לדעת

מועדון ספורט שוהם – כל מה שחשוב לדעת

מועדון ספורט שוהם

מועדון ספורט שוהם היא קבוצת כדורגל מקצועית בישראל. המועדון נוסד בשנת 1949 והוא בעל הרקורד הטוב ביותר מבין כל מועדוני הכדורגל הישראליים, זכייה ב-12 אליפויות ו-12 גביעי מדינה.

מועדון הספורט שוהם נוסד בשנת 1949, מה שהופך אותו לאחד ממועדוני הכדורגל הישראלים הוותיקים. היא גם אחת הקבוצות המצליחות בישראל, עם מאזן של 12 אליפויות ו-12 גביעי מדינה, מה שהופך אותה לקבוצת הכדורגל הישראלית הטובה בכל הזמנים.

מועדון ספורט שוהם הוא אחד המועדונים הפופולריים ביותר בעיר שוהם מכיוון שהוא מציע מגוון רחב של ספורט ופעילויות להנאת האנשים. . מועדון הספורט מציע מגוון רחב של פעילויות להנאת האנשים. הם מספקים הזדמנויות לאנשים לשחק כדורסל, כדורגל, ומציעים גם מגוון רחב של פעילויות אחרות. בנוסף, מועדון הספורט שוהם מספק הזדמנויות למבוגרים ולילדים כאחד להשתתף בפעילויות גופניות כגון טיולים, שחייה ועוד. המועדון מציע גם פעילות בשם “יום בחיי שוהם” בו לומדים המבקרים על כמה פעילויות פופולריות בעיר, כמו איך מכינים כדורי מצה או איך מגדלים עץ. מועדון ספורט שוהם הוא מקום מצוין לאנשים שאוהבים ספורט. יש כל כך הרבה הזדמנויות לאנשים להשתתף בפעילויות כמו כדורסל וכדורגל, ויש הרבה הזדמנויות לאנשים ליהנות מפעילויות גופניות שאינן דורשות רכישת ציוד. מועדון הספורט שוהם ממוקם בסמוך לבניין העירייה של שוהם. זה רק כמה צעדים מ”הגן העירוני”.

מכון כושר שוהם

שוהם הוא מכון כושר בישראל המעניק מגוון רחב של שירותים לאנשים שרוצים להיכנס לכושר ולהישאר בכושר. חדר הכושר הוא הראשון מסוגו המשלב טכנולוגיה צבאית ישראלית עם כושר מודרני.

מכון כושר שוהם הוקם על ידי שלומי שוהם ורעייתו עדי בשנת 2014. השניים ביקשו ליצור חדר כושר שיספק שירותי אימון איכותיים במחיר סביר. הם גם רצו שזה יהיה פתוח 24 שעות כדי שאנשים יוכלו להתאמן מתי שהם רוצים.

החברה גדלה בצורה אקספוננציאלית מאז הקמתה והפכה לאחד מחדרי הכושר הפופולריים בישראל.

מועצה מקומית שוהם

מועצה מקומית שוהם היא מועצה מקומית בישראל. היא הוקמה בשנת 1958 והיא המועצה המקומית השלישית בגודלה בישראל.

המועצה המקומית שוהם היא המועצה המקומית השלישית בגודלה בישראל ומונה כ-40,000 תושבים. תחום השיפוט של המועצה משתרע על שטח של כ-2,100 קמ”ר וכולל 10 ערים, 6 עיירות ו-4 כפרים.

המועצה המקומית שוהם פועלת לפי חוק העירייה משנת 1958.

בריכת כפר דניאל

בריכת כפר דניאל היא נקודת ציון ידועה בישראל. הוא ממוקם בעיר יפו, ונבנה ב-1806 על ידי איברהים ח’אן אל-ג’זאר, המושל העות’מאני של מצרים.

הבריכה נבנתה עם כספים שהרוויחו ממכירת עבדים נוצרים שנתפסו במהלך מלחמות נפוליאון. מאמינים כי המבנה הראשי מעוצב על פי מרחץ רומי, והוא שוחזר מספר פעמים מאז בנייתו.

עיצוב הבריכה הושפע מארכיטקטורה יוונית והשפעות אסלאמיות וכן מיקומה ליד מסגד ומבני דת נוספים. בריכת כפר דניאל שימשה לאורך השנים למטרות רבות, בין היתר כמקום לשחייה ציבורית וספורט ימי. הוא שימש גם לאימונים צבאיים במהלך מלחמת העצמאות של 1948, במהלכה כונתה “הבריכה המלוכלכת בישראל”. הבריכה ממוקמת בסמוך לתחנת רכבת כפר דניאל ולמספר מוסדות בסביבה, לרבות מסגד ובית כנסת. הוא ממוקם על אדמה שבמשך מאות שנים שימשה למטרות חקלאיות ושימשה כבית בד.

בריכת בני עטרות

בריכת בני עטרות בישראל היא פארק מים, שהוקם בשנות ה-70. הוא ממוקם בצפון ישראל ליד ירושלים. הוא תוכנן על ידי האדריכל משה ספדי ושטחו כ-20,000 מ”ר. הבריכה שימשה למטרות רבות במהלך חייה כמו תרגילים צבאיים, תחרויות שחייה ופעילויות מהנות לילדים.

הבריכה בבני עטרות היא היחידה מסוגה בעולם והיא פלא של הנדסה.

הבריכה תוכננה להיות מתקן חדיש עם כל מיני מתקני מים, כולל בריכה אפסית לילדים עם מוגבלויות.

פארק מים מודיעין

פארק המים מודיעין הוא פארק מים במודיעין, ישראל. הוא נפתח ב-16 באפריל 2009.

בשנת 2010, הפארק דורג כפארק המים הטוב ביותר במזרח התיכון ובאפריקה על ידי מגזין Amusement Business.

הפארק היווה יעד פופולרי לתיירים מהארץ ומחו”ל.

פארק המים מודיעין הוא פארק המים הגדול בישראל וממוקם בסמוך לעיר מודיעין. הפארק נפתח לראשונה בשנת 2009 ומאז הורחב לפעילויות שונות כמו נהר עצל, בריכת גלים, בריכת ילדים, בריכות צלילה, מגלשות ועוד.

דילוג לתוכן