דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שצריך לדעת: פיצה שוהם רומא

כל מה שצריך לדעת: פיצה שוהם רומא

פיצה רומא שוהם

פיצה רומא שוהם ישראל היא רשת מסעדות בישראל.

היא נוסדה בשנת 1966, והיא מונה כ-50 סניפים בכל רחבי הארץ.

מדובר באחת מרשתות הפיצה המצליחות בישראל, והיא הוכרה על ידי רבים כאחת ממסעדות הפיצה הטובות בארץ.

הרשת מציעה מגוון רחב של פיצות ומנות פסטה, כמו גם סלטים וקינוחים.

פיצה רומא שוהם ישראל ידועה גם בטייק הייחודי שלה לפיצות, הכוללת תוספות כמו חצילים, לבבות ארטישוק, פטריות, קישואים ועוד.

Pizza Roma היא מסעדה המגישה מטבח איטלקי אותנטי מאז תחילת שנות ה-70. הוא ממוקם במרכז שוהם, ישראל. פיצה רומא שוהם ישראל מציעה מגוון מנות לרבות פסטה, פיצה וסלטים. בנוסף למנות איטלקיות מסורתיות, המסעדה מציעה מגוון רחב של מאכלים בינלאומיים. פיצה רומא שוהם ממוקמת במרכז שוהם, ישראל. המסעדה מציעה מטבח איטלקי אותנטי עם מגוון רחב של מאכלים בינלאומיים. לארוחת צהריים, המסעדה מציעה פיצות מבושלות בתנורי פיצה עם תוספות כולל פפרוני, בצל , פטריות ופלפל. המסעדה מציעה גם פסטה, סלטים ומנות בשריות. פיצה רומא .שוהם ממוקמת במרכז שוהם, ישראל

פיצה רומא טלפון

לפיצה רומא יש חנות פיזית בישראל, והיא לא פיצה היחידה בישראל.

פיצה רומא היא רשת פיצה מוכרת שזמינה בישראל. החברה קיימת יותר מ-40 שנה, והמטה שלה בתל אביב. היא פועלת בארץ משנת 1974 והיא מציעה מגוון רחב של פיצות העשויות מחומרי גלם טריים.

החברה הוקמה על ידי מהגר איטלקי שרצה לחלוק את אהבתו לפיצה עם העם הישראלי. הוא פתח שתי מסעדות – אחת בתל אביב ואחת בירושלים – וזמן קצר לאחר מכן הקים אימפריה הכוללת כיום למעלה מ-100 מסעדות ברחבי הארץ.

המחירים בפיצה רומא נעים בין כ-5$ ל-20$, תלוי מה אתם מזמינים.

פיצה רומא היא רשת פיצה ישראלית מקומית הקיימת למעלה מ-50 שנה. הם מציעים מגוון רחב של פיצות ומנות פסטה עם טוויסט מודרני. פיצה רומא ממוקמת בלב תל אביב, אבל יש לה גם שני מקומות מחוץ לעיר. יש להם חנויות בירושלים, חיפה ונתניה.

על מנת ליצור קשר עם המסעדה, ניתן להתקשר אליהם בטלפון +972 3-979-3320

את מספר הטלפון של המסעדה ניתן למצוא באתר האינטרנט ובעמודי המדיה החברתית שלהם.

פיצה רומא טירה תפריט

פיצה רומא טירה היא רשת מסעדות ישראלית. הם מגישים מגוון של פיצות שונות ומנות איטלקיות אחרות.

יש להם מבחר רחב של פיצות, כולל:

– פיצה מרגריטה – רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, עלי בזיליקום, אורגנו ושמן זית כתית מעולה

– פיצה מילנזה – רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, חזיר וזיתים שחורים

– פיצה קוואטרו פורמאגי – רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, גבינת גורגונזולה וגבינת פרמזן

– פיצה צמחונית – רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה וירקות שונים

אחת המנות הפופולריות ביותר בתפריט היא פיצה רומא טירה. המנה הזו מורכבת מקרום דק, רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה ופרמזן ופפרוני.

פיצה האט

פיצה האט ישראל היא חברת הפיצה המובילה בישראל. היא נוסדה על ידי שני אחים, אורי ויוסי זילברמן, שעלו ארצה מברוקלין, ניו יורק.

פיצה האט ישראל היא חברת בת של יאם! Brands, Inc. פועלת כרשת מסעדות פיצה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1991. בשנת 2001 פתחה פיצה האט סניף ראשון בעיר רעננה. התפריט של פיצה האט כולל פיצות עם תוספות וקרום מגוונות, לרבות קרום ממולא ואפשרויות ללא גלוטן, פסטות, סלטים וקינוחים.

בשנת 2007 הפכה פיצה האט לרשת הפיצה הראשונה המציעה שירות הזמנה מקוונת בישראל עם השקת אתר www.pizzahut.co.il אשר הופסק מאז עקב שיעורי שימוש נמוכים ועלויות גבוהות עבור שירותי משלוחים שאינם כלולים במחיר ההזמנה . בשנת 2009, פיצה האט הייתה רשת הפיצה הראשונה שהציעה אפליקציה לנייד בארצות הברית. בשנת 2011 השיקה פיצה האט את “Pizza Hut Pick-Up”, המאפשר ללקוחות להזמין אונליין ממיקומם ולאסוף במיקום המועדף עליהם. בשנת 2012, פיצה האט הרחיבה את הנוכחות הבינלאומית שלה עם פתיחת חנות חדשה בטרינידד ו טובגו. ביוני 2017 הודיעה פיצה האט כי תצמצם את כוח האדם הבינלאומי שלה ב-11% מתוך עין על שיפור הביצועים של החנויות הקיימות שלה. החברה גם מבקשת לזכות מחדש בחלק מהמסעדות שלה. דומינו’ס פיצה מיהרה לנצל פערים בשוק לפיצה למשלוחים באירופה ובאסיה.

פיצה פצץ שוהם

פיצה בומב שוהם מציעה לכם את תפריט הפיצה הפצצה המעולה כולל פיצה ישראל ללא גלוטן.

שוהם היא מסעדה בבעלות משפחתית עם דגש על אוכל ושירות איכותיים. הם מציעים פיצות טעימות, סלטים ומנות איטלקיות אחרות בסביבה ידידותית למשפחה. למסעדה תפריט מצוין הכולל פיצות ללא גלוטן, פיצות טבעוניות ועוד. בנוסף לאוכל הנהדר, שוהם מציעה גם שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים.

פיצה האט משפחתית

פיצה האט ישראל היא מסעדה ידידותית למשפחות המציעה מגוון מנות לכל טעם. במסעדה יש גם אזור מיוחד לילדים, בו הם יכולים לשחק וליהנות מהארוחה שלהם.

פיצה האט ישראל מציעה:

– מגוון פיצות, פסטות, סלטים וקינוחים לכל הטעמים.

– אזור משחקים לילדים עם צעצועים, משחקים ומסכי טלוויזיה.

פיצה האט ישראל התחילה כפיצריה קטנה עם שני עובדים בשנות ה-80. כעת היא גדלה לאחת הפיצריות המפורסמות ביותר בתל אביב עם יותר מ-20 עובדים ולמעלה מ-300 לקוחות ביום. הצלחה זו הושגה באמצעות עבודה קשה, מסירות ומוצרים איכותיים במחירים נוחים.

פיצה האט שוהם תפריט

פיצה האט שוהם ממוקמת בלב ישראל, בעיר שוהם.

זה מקום מצוין לאנשים שמחפשים פיצה טעימה, עם טעם מעולה ומגוון תוספות לבחירה.

תפריט פיצה האט מציע אפשרויות רבות ושונות: פיצה פפרוני, פיצה גבינה, פיצה עוף, פיצה צמחונית ועוד רבות אחרות.

המסעדה ממוקמת במרכז העיר, ליד תחנת האוטובוס. יש לו פינת ישיבה חיצונית כדי להכיל לקוחות שרוצים ליהנות מהארוחה שלהם בחוץ ביום נעים. פיצה האט שוהם מציעה גם שירות משלוחים למי שלא רוצה לעזוב את ביתו או משרדו כדי לחטוף ביס.

דילוג לתוכן