דף הבית » מדריך עיר שוהם » כל המידע על בית מרקחת מכבי שוהם

כל המידע על בית מרקחת מכבי שוהם

כמה דברים שלא ידעתם עליהם שעות פתיחה של שופרסל שוהם

בית מרקחת מכבי שוהם הוא בית מרקחת הפועל בישראל. זוהי רשת בתי מרקחת עם למעלה מ-70 סניפים. החברה נוסדה בשנת 1949 על ידי איגוד מכבי וכיום מנוהלת על ידי הדור השלישי של בני המשפחה.

בית מרקחת מכבי שוהם זכה להכרה בגישה הייחודית לשירותי בריאות הכוללת מתן תרופות חינם לאנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם. החברה מציעה גם ייעוץ רפואי חינם, טיפול שיניים ושירותי אופטיקה.

החברה זכתה להכרה בהיותה מובילה בתחום הבריאות בקהילה, והיא זכתה בפרסים רבים ממוסדות מקומיים ובינלאומיים כאחד.

הצהרת המטרות של החברה אומרת שהם מחויבים לספק את השירות הטוב ביותר לכל הלקוחות והמטופלים שלהם, תוך שמירה על סטנדרט גבוה של איכות בכל עת. בחברה אומרים כי המשימה שלהם היא לספק למטופלים מריחואנה רפואית איכותית, חווית חנות אמינה ויעילה וחווית מטופל יוצאת דופן. משמעות הלוגו: ניתן לקרוא את הלוגו כ”אנחנו עובדים” והנקודות על ה”i” נועדו להיות ירח.

בית מרקחת מכבי לוד

בית מרקחת מכבי לוד ישראל הוא בית מרקחת פופולרי בישראל. היא נוסדה בשנת 1925 ומספקת שירותי בריאות איכותיים לקהילה כבר למעלה מ-80 שנה.

בית מרקחת מכבי לוד ישראל הוא אחד מבתי המרקחת האמינים ביותר בישראל. אחת הסיבות להצלחתם היא הגישה הייחודית שלהם לשירות לקוחות, הכוללת מוקד זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ונוכחות נרחבת במדיה החברתית.

בית מרקחת מכבי לוד ישראל מעניקה שירותי בריאות איכותיים לקהילה כבר למעלה מ-80 שנה. הם הצליחו לעשות זאת על ידי הצעת שירות מותאם אישית, מחירים תחרותיים ומוצרים באיכות גבוהה הזמינים כל השנה.

החברה מספקת מגוון שירותים לרבות: תרופות מרשם וללא מרשם, מוצרי בריאות, מוצרי קוסמטיקה, כירורגיה, טיפולי שיניים ועוד.

מכבי אונליין

מכבי שירותי בריאות היא ספקית מקוונת של ביטוחי בריאות בישראל. היא נוסדה על ידי משרד הבריאות הישראלי ומכבי שירותי בריאות.

החברה מספקת שירותים לאוכלוסיית ישראל כבר למעלה מ-30 שנה. הוא הרחיב את טווח ההגעה שלו למדינות אחרות כולל ארה”ב, קנדה ואוסטרליה.

מכבי שירותי בריאות מספקת מגוון ביטוחי בריאות ליחידים ולמשפחות, לרבות ביטוחי בריאות פרטיים וכן תוכניות מסובסדות ממשלתיות. . בנובמבר 2011 רכשה מכבי שירותי בריאות את פעילות United Healthcare של החברה.

הפלטפורמה המקוונת של קופת החולים הישראלית, מכבי שירותי בריאות, זמינה באנגלית ובעברית. היא מספקת לחברים מגוון רחב של הטבות ושירותים.

מכבי פארם מודיעין

מודיעין-מכבים-רעות היא העיר הגדולה בישראל, המונה למעלה מ-100,000 תושבים. בעיר יש כוח עבודה מגוון והיא נתפסת כעיר הליברלית ביותר בישראל.

מפעל הפארמה מכבי ממוקם במודיעין-מכבים-רעות והוא מייצר תרופות למחלות שונות לרבות סרטן, מחלות אוטואימוניות וסוכרת. המפעל הוא אחד המעסיקים החשובים באזור עם כ-2,000 עובדים במקום.

מכבי פארמה היא חברת תרופות ישראלית המתמחה בלמעלה מ-100 מוצרים לבריאות הגבר, בריאות האישה ובריאות הילדים. כרגע הם מתרחבים למדינות אחרות כמו קנדה ואוסטרליה.

סופר פארם שוהם שעות פתיחה

Super-Pharm israel הוא סטארטאפ ישראלי חדש המספק תוכניות בריאות מותאמות אישית לאנשים מכל העולם. החברה הצליחה ליצור מיזם מצליח ורווחי על ידי שילוב בינה מלאכותית עם משאבי אנוש.

שעות הפתיחה של סופר פארם שוהם

ראשון 08:00-23:00

יום שני 08:00-23:00

שלך. 08:00-23:00

היינו עושים. 08:00-23:00

יום ה’. 08:00-23:00

שישי 07:30-22:00 שבת. 10:30-23:00.

דילוג לתוכן