דף הבית » מדריך עיר שוהם » הנה משהו שלא ידעתם על קליק סנטר שוהם

הנה משהו שלא ידעתם על קליק סנטר שוהם

קליק סנטר שוהם

מעבדת התאים המומחית והחדשנית ביותר בשוהם ובשכונה. תיקונים של כל סוגי הציוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וטיפול בלקוחות.

מעבדת הסלולר המבוססת והמוכרת בשוהם. מכירת פריטים כולל טלפונים, אביזרים לטלפונים סלולריים, משחקים, עיבוד תמונות, דרכונים, ויזות, קנבסים, מתנות אישיות, כריכה, למינציה וחותמות, בין היתר.

קליק סנטר שוהם שעות פתיחה

שעות פתיחה

יום רביעי 8:45-20:00

חמישי 8:45-20:00

שישי 8:00-14:00

שבת סגור

יום ראשון 8:45-20:00

יום שני 8:45-20:00

שלישי 8:45-20:00

צילום פספורט שוהם

פרטים והנחיות כיצד לצלם תמונת פספורט לויזה לארה”ב, דרכון אירופאי או תעודת זהות.

הנפקת תעודת זהות, דרכון לאירופה, אשרות לארה”ב והודו וכו’.

למרות שלכל מדינה יש מפרט משלה לתמונות פספורט, ישנם כמה חוקים בסיסיים המוכרים אוניברסלית החלים ברוב המדינות:

• תמונה של חזית הפנים (לא פרופיל)

• ראיה ברורה

• בתמונה יש שתי האוזניים (שיער מאחורי האוזניים)

• ללא צל, רקע לבן

• מומלץ להגיע לסטודיו מקצועי לצילום מכיוון שתמונת הדרכון צריכה להיות חדה וברורה ומצולמת במצלמה מקצועית.

קליק סנטר מודיעין

חברת ברסו צילום בע”מ, אחת ממעבדות הצילום המובילות בישראל, מנהלת את קליק סנטר מודיעין. לחברה היסטוריה ארוכה בתעשיית הצילום והיא קיימת מאז 1998. היא מוכרת מאות פריטי צילום ואלקטרוניקה בכל רחבי ישראל. לעמוד בכל דרישות הצילום שלך הוא המטרה שהצבנו לעצמנו.

השירותים שאנו מספקים כוללים: פיתוח תמונות מהיר, הדפסת קנבסים בגדלים שונים, תמונות פספורט ותמונות ויזה למדינות שונות, הדפסה על מוצרי סובלימציה (ספלים, כריות, חולצות, מוצרי עץ ומתכת שונים ועוד), המרת קלטות ישנות ל קבצי DVD ו-AVI, פקסים, צילום, סריקה והעתקה של מסמכים, סריקה ועריכה של תמונות ישנות, עבודות גרפיות, מסגרות ואלבומים ומתנות.

הצילומים מודפסים בדגש על איכות הדפסה על נייר בדרגה גבוהה. בנוסף, אנו מוכרים רק מוצרים מקוריים ישירות מהמפעל הראשי, עדיין באריזתם המקורית.

מודיעין סנטר

רובע העסקים המרכזי החדש של מודיעין מכבים רעות מכונה מ”ר (מרכז עסקים רש”י). החל משנת 2020, המפעלים הראשונים באזור החלו לפעול.

במרכז העיר שדרה באורך קילומטר (שדרה) עם מדרכות רחבות, שבילים, פארקים, ספסלים, מזרקות שתייה ועוד. אזור זה נועד להיות אזור הבילוי והבילוי העיקרי של העיר.

במרכז השדרה ניתן למצוא חמש מסעדות: מסעדת הבשר הכשרה קסבה בבעלות קופת מודיעין; מיקום פסטה באסטה ממחנה יהודה; המבורגר ג’וינט ASAP והפיצריה Bastard, שתיהן מופעלות על ידי הבר השכונתי הפופולרי “More Than Bar”; והמיקום הראשון במודיעין של רשת הגלידריות הארצית מנהריה לגנדה.

משני צדי השדרה כבר פתוחות עוד עשרות חנויות ומסעדות (לרשימה מלאה לחצו כאן! ), ועוד הרבה יש לבנות. כל עסק רשאי להיות פתוח עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע בליבת העיר.

השדרה החדשה מחברת בין כל מוקדי מרכז העיר, לרבות כיכר התחבורה, פארק ענבה, תחנת הרכבת המרכזית של מודיעין, קניון עזריאלי ומבני ציבור רבים, ומהווה רצף עירוני להולכי רגל.

בתחתית השדרה ישנה מעבר לקניון עזריאלי, וכן תהיה כיכר ומיקום ייעודי להקמת שוק עירוני.

 

דילוג לתוכן