דף הבית » חדשות העיר שוהם » מלאי שוהם זול: המדריך המלא

מלאי שוהם זול: המדריך המלא

מלאי שוהם זול המדריך המלא

השירות של רשת Zul Stock הוא המקום שבו מתחילה חווית הקנייה; הצוות בכל המיקומים שלו ידע ומנוסה במתן מענה לכל צרכי הלקוח ובמתן מענה. המחיר הוא באמצע עבור דברים זולים! לפי התקציבים האישיים שלו, אנחנו חושבים שכל אחד יכול למצוא את מה שהוא מחפש במלאי זול.

מרכיב השירות בחוויית הקנייה של רשת זול סטוק הוא המקום בו הכל מתחיל. צוות המכירות בכל סניפי החברה הינו בקיא ומסוגל לתת מענה לכל צרכי המבקרים בסניף. המחיר הוא באמצע עבור דברים זולים! לפי התקציבים האישיים שלו, אנחנו חושבים שכל אחד יכול למצוא את מה שהוא מחפש במלאי זול.

מלאי זול, מבחר רחב של סחורות זולות כולל צעצועים, תיקים, בגדים, כלים חד פעמיים, כלי בית, כלים ופריטים רבים אחרים לשימוש יומיומי בעלויות נמוכות להפליא.

כתובת: שוהם, אגוז 9 חבל מודיעין

שעות פתיחה זולות סטוק שוהם

א’-ה’ 9:00-21:00 בערב.

שישי 8:00 עד 14:00.

סגור בשבת

זול סטוק ירושלים

אתה יכול לקנות את כל מוצרי הבית המושלמים במחיר האידיאלי ב-Zol Store! התקציב של כולם יכול להרשות לעצמו צעצועים, כמו גם כלים ואביזרים לזרוק. איש קשר!

מלאי זול

רשת חנויות

יפו 234, ירושלים

ראשון

08:30-21:00

אַרגָמָן

08:30-21:00

שְׁלִישִׁי

08:30-21:00

רביעי

08:30-21:00

חמישי

08:30-21:00

שִׁשִׁית

08:00-14:00

שַׁבָּת

סָגוּר

זול סטוק סניפים

רשת זול סטוק דואגת לשמור על מגוון עשיר של מוצרי צריכה במחירי המניות, המתאפיינים במחירים נמוכים להפליא. זאת באמצעות חידוש רציף ועקבי של מוצרי הרשת בסניפים. משחקים לכל הגילאים, בגדים ודברים אחרים.

העסק מתרחב כל הזמן, והשנה, ערים נוספות צפויות לקבל בברכה חנויות חדשות. יש כיום 76 מיקומי זול סטוק ברחבי הארץ.

האפשרות הזולה והמושכת עבורכם היא רשת זול סטוק, בין אם אתם מחפשים חפצי בית חדשים, אביזרי מטבח, חפצים לשיפור עצמי או מתנות ליקירכם. המקומות המשתלמים ביותר בישראל לרכישת מוצרי בית הם בחנויות רשת זול סטוק. רשת חנויות זול סטוק בפריסה ארצית מציעה בכל מיקום מבחר רחב של מוצרי חשמל ביתיים. תוכלו לגלות בכל אחד מהסניפים שלנו מבחר רחב של מוצרי בית ואיכותיים במחירים סבירים וצורכי יומיום.

ניתן לראות את רשימת הסניפים כאן: https://zolstock.co.il/locations

מקס סטוק

מקסימום: כוון גבוה, תקציב נמוך המוצרים הטובים ביותר לכל המשפחה מזמינים אותך מכל מדף בחדר עצום ואוורירי. הם נעים מצעצועים, ילקוטים וארנקים מדהימים שישמחו כל ילד ועד מבחר אביזרים יצירתיים וציוד משרדי.

אין שום דבר חסר ערך ברשת חנויות חלומותיכם, שיש בה הכל, החל מכלי בית ובישול ועד כלי עבודה וגינון, קישוטים לאמבטיה, מוצרי חשמל ועוד ועוד.

הכל כל כך מושך, כל הסחורה רב תכליתית, וכאילו זה לא מספיק, המחירים כל כך סבירים וזולים שפשוט אי אפשר להתאפק לקנות.

רכישה משמעותית בעלות נמוכה היא רצונו של כל לקוח, ומקס היא רשת מיוחדת שהופכת אותה למציאות. בואו להתפעל מהמגוון, העושר והגוונים. בחר מתנה פרקטית עבור יקירך.

ליום ההולדת של הילד, הפתיעו אותו. תן לה ציוד ביתי יוקרתי. קנה מעמד שולחני חדש למשרד כפינוק לעצמך.

רשת מקס החליטה להתמקד באנשים עם מוגבלות ולפעול לקידום ושילובם בחברה הישראלית במסגרת פעילותה בתחום האחריות החברתית המשלבת התנהלות עסקית וערכים חברתיים. החלטה זו התקבלה מתוך אמונה שכל אדם יכול וראוי להשתלב בחברה על פי החוזקות שלו.

בדוק את האתר הרשמי שלהם כדי לדעת יותר: https://www.maxstock.co.il

דילוג לתוכן