דף הבית » מדריך עיר שוהם » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: אולם שוהם קרית גת

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: אולם שוהם קרית גת

כמה דברים שלא ידעתם עליהם אולם שוהם קרית גת

מתחם יוקרתי בקרית גת. מבחר רחב של ארוחות, תפריט שף עשיר וצוות מלצרים מקצועי המטפל בכל לקוח בתשומת לב. אירועים מכל סוג עד 400 איש!

האולם שופץ ועוצב עם אדריכלים מומחים בשיטה המצאתית ובסביבה נוחה ומהנה. יש לו גם רישיון עסק וחניון גדול מולו.

שעות פתיחה

פתוח עד: 19:00

סמל חץ למטה

יוֹם רִאשׁוֹן

19:00-07:00 (למחרת)

יוֹם שֵׁנִי

19:00-07:00 (למחרת)

יוֹם שְׁלִישִׁי

19:00-07:00 (למחרת)

יום רביעי

19:00-07:00 (למחרת)

יוֹם חֲמִישִׁי

19:00-07:00 (למחרת)

יוֹם שִׁישִׁי

13:30-07:00

יום שבת סָגוּר

מקום בקריית גת בו ניתן לקיים חגיגות לרבות חתונות, בר ובת מצווה, ברית מילה ואירוסים. אתם מוזמנים להיכנס ולהתפעל.

אולם שוהם

אולמות קבלה וחללי אירועים הם שניהם אזורים גדולים ופתוחים למסיבות, קבלות פנים לחתונה ומפגשים אחרים. השירותים שמציעים המקומות הם ההבחנה העיקרית בין חלל אירועים לאולם אירועים.

עם מראה חיצוני הנעים בין רומנסקי למודרני, מקומות אירועים רבים יפים להפליא ומושכים את העין. עם זאת, לעתים קרובות, הפנים שלהם פשוטים למדי. החלטה עיצובית מכוונת זו מאפשרת למארגן האירוע לשנות את המתקן לפי המפרט שלו. מתכנני אירועים מקצועיים עשויים להרוויח מהיבט זה, אך האדם הטיפוסי עשוי למצוא את הבד החשוף של מקום האירועים מהמם.

בשכונת וואקאד בפונה נמצא אולם האירועים סוהם. הוא כולל אולם ארוחת ערב מדהים שיכול להכיל עד 250 אורחים בעמידה. כל המיקומים כוללים מיזוג מרכזי, חדרי הלבשה צמודים ופינת אוכל נפרדת. אולם האירועים סוהם כולל מגרש חניה מרווח בו ניתן להחנות עד 25 מכוניות. עבור אלה המבקשים להביא אוכל משלהם, המיקום הזה הוא אידיאלי. מחיר התפריט הסטנדרטי של אולם האירועים סוהם לצלחת או מזנון הוא רופי. 600. המיקום הזה מתאים לכל מי שמחפש אוכל צמחוני וגם לא צמחוני. מיקום זה מאפשר אלכוהול ואידיאלי לארוחת קוקטייל.

מוזות 2022 שוהם

עיר בשם שוהם נמצאת חמישה קילומטרים צפונית מזרחית ללוד. חג המוזות מתקיים מדי שנה בסוכות (בתאריכים שונים בספטמבר או אוקטובר). תשע המוזות של המיתולוגיה היוונית, הידועים כפטרוני האמנות, היצירה, המחול, ההיסטוריה, האסטרונומיה והמוזיקה, שימשו השראה לפסטיבל האמנות הרב-תחומי הזה, הכולל מגוון רחב של מופעי מוזיקה ומחול בהתאם לאווירת החג. .

הפסטיבל מציג את המוזיקאים והלהקות המובילות. הפעילויות החינמיות מתקיימות ב”גן-החבר” של שוהם החל מהשעה 20:00. עד 23:00. באתר עיריית שוהם יש מידע על לוח הזמנים וההרכב של הפסטיבל.

הופעות יום העצמאות שוהם

לאחר יום הזיכרון, יתחילו בשעה 20:00 חגיגות יום העצמאות ה-74 של שוהם, שנערכו השנה ביום חמישי ה-4 במאי 2022. גן החבלים יארח שוב אירועים והופעות לקהל הרחב בשנת 2022, כאשר צעירים ומבוגרים כאחד יוכלו ליהנות מהופעות של אמנים ומצורות בילוי אחרות.

 

דילוג לתוכן