דף הבית » מדריך עיר שוהם » כל המידע על: אתר תיכון שוהם

כל המידע על: אתר תיכון שוהם

כל המידע על אתר תיכון שוהם

מטרת תיכון שוהם היא לשמש גם כמקום למידה וגם כסביבה רגשית חברתית מעצימה, בה יכולים התלמידים להתפתח, להרגיש חשובים ובטוחים ולהרגיש שייכים, רצויים ואהובים.

כחלק מהפילוסופיה של בית הספר, הגורסת כי לסביבה יש השפעה משמעותית על התנהגותו ורגשותיו של כל אחד מבני הזוג, מוקדשים משאבים רבים ליצירת סביבת למידה חיובית במוסד. קל יותר ללמוד, לערוך מחקר, להתנסות ולנהל שיחות משמעותיות בסביבת עבודה נעימה, שקטה ושלווה. נא לשמור על ניקיון בית הספר ורכושו.

ניתן להתעדכן על חזון ומטרת בית הספר, מגמות, יוזמות, פרויקטים, לוחות זמנים למבחנים, תקנות וחקיקה של בית הספר, עדכוני מערכות ועוד באמצעות ביקור באתר בית הספר.

בקרו באתר תיכון שוהם כאן:

https://tichonshoam.mashov.info

חזון תיכון שוהם

המשימה של התיכון היא

להיות מוסד חינוכי המטפח בוגרים בעלי ערך ומעורבות חברתית ולהביא אותם למיצוי מיטבי של כישוריהם.

החזון של בית הספר

בית הספר יטפח בקרב התלמידים את ערכי דרך הארץ, אהבת הארץ והכרתה, תוך עידוד מעורבות חברתית בקהילה ושירות משמעותי בצה”ל.

כמו כן, הצוות החינוכי יקדם את התלמידים למיצוי כישוריהם, תוך תרבות של הידברות, כבוד הדדי, הקשבה והקניית תחושת ביטחון והגנה לכל בית הספר.

חזון בית הספר בתחום הפדגוגיה החדשנית, טכנולוגיות משולבות

בית הספר יטפח בוגרים בעלי מיומנויות וכלים של המאה ה-21 שיאפשרו להם לעצב בצורה מיטבית את עתידם בחייהם הבוגרים באקדמיה ובשוק העבודה.

חטיבת יהלום שוהם

חטיבת היהלומים בשוהם, המנוהלת על ידי הגב’ אביבית קליין, מונה 1103 תלמידים בסך הכל, והיא נוסדה בספטמבר 2009. מאז הקמת חטיבת הביניים היא שמה לה למטרה להעלות את הסטנדרטים האתיים בקרב התלמידים, לשפר את הקשר עם השכונה ולעודד נתינה חזרה לחברה.

חטיבת יהלום אמורה להתפתח לתיכון שיתחרה ויספק אלטרנטיבות לתיכון שוהם בעוד כשנתיים.

על פי נתונים סטטיסטיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מערכת החינוך בשוהם מדורגת לאחרונה גבוה יותר מהמועצות המקומיות בפריסה ארצית, ומסיבה טובה — עובדי ההוראה, עמוד השדרה של מערכת החינוך, מודעים לאחריות המונחת על כתפיהם. משמעות החינוך ביחס לעתיד הנוער בפרט והעם בכלל.

בית הספר ליהלום שוהם תומך במספר ערכים חינוכיים שהוא פועל להקנות לתלמידים בכל שכבות הכיתה והמקצועות על מנת שישפיעו, יצליחו ויממשו את מלוא הפוטנציאל שלהם.

זה לא סוד שבני נוער בגילאי 13 עד 15 חווים מגוון קשיים בחיי היומיום שלהם, כולל בעיות בגוף שלהם, במערכות היחסים שלהם עם אחרים ובנפשם. כאשר על הצוות החינוכי מוטלת המשימה ללוות את התלמידים במהלך התהליך, חשיפת התלמידים לנושאי החיים היא למעשה כלל לא קלה להתמודדות, אך יחד עם זאת יש לה השפעה מעצבת על אישיותם. צוות ההדרכה של אגף יהלומים שואף לזהות את הילד מאחורי כל תלמיד ולתת לו את המשאבים הדרושים לו כדי להצליח.

לחטיבת הביניים יהלום שוהם יש אמנת ערכים כתוצאה מתפיסה חינוכית זו המקדמת חינוך בנאמנות וכבוד הדדי, מחזקת את הערכים של אהבת לרעך כמוך, של שיתוף וקבלה ושל סובלנות וסבלנות לצד הבעת עמדה ודעה והצגת חוכמה ודעה לאורך כל התהליך. ערך מהותי נוסף הוא אהבת הארץ. כתוצאה מכך, בית ספר היהלומים שוהם משרה בתלמידיו אהבת הארץ, הערכה לאיכות הסביבה ורצון להחזיר לחברה ולסביבה כאחד.

תיכון השקמים הוד השרון

תיכון שחמים הוא תיכון חדש ומתרחב התומך בפילוסופיה חינוכית המעניקה עדיפות לפרט. אנו רואים זאת כחלק מהאחריות שלנו כמחנכים לספק לכל תלמיד שאנו פוגשים את ההזדמנות לגדול ולהתפתח. אנו עושים זאת על ידי אמונה בכישוריהם ועידודם לשאוף למצוינות אישית בכל מה שהם עושים. בבית הספר מתבצעים תהליכים מרתקים וחדשים המשלבים חינוך חדשני עם תחום הערכים, שלדעתנו הולכים יד ביד.

 

דילוג לתוכן