דף הבית » מדריך עיר שוהם » דירות להשכרה שוהם: כל מה שחשוב לדעת

דירות להשכרה שוהם: כל מה שחשוב לדעת

דירות להשכרה שוהם כל מה שחשוב לדעת

במרכז הארץ ישנה עיירה צעירה ותוססת בשם שוהם. מאז הקמתה ב-1993, גדלה שוהם להיות אחת השכונות המבוקשות בישראל עבור צעירים ומשכילים ישראלים המחפשים רמת חיים מעולה, ארגוני חינוך ותרבות ברמה עולמית ותחושת קהילה משגשגת.

מיקומה של שוהם אידיאלי שכן הוא מציע את הנוחות של להיות קרוב גם לתל אביב וגם לירושלים תוך שהוא יושב על ראש גבעה מקסימה בסביבה כפרית פסטורלית.

21,000 תושבי שוהם נהנים מקהילה שמתוכננת ומנוהלת בקפידה, המאזנת בין דרישות ההתרחבות העירונית לאוכלוסייה הגדלה עם שימור ושיפור השטחים הירוקים, הפארקים ועקרונות פיתוח בר-קיימא מבחינה סביבתית.

השלטון המוניציפאלי של שוהם יצר מוניטין של מנהיגות יעילה ומגיבה המדגישה חינוך, תרבות ונופש תוך עידוד מעורבות אזרחית רחבה והתנדבות.

ערכי הליבה של החברה של מצוינות ואיכות חיים גבוהה באים לידי ביטוי במוטו של שוהם, “מצוינות חיים”.

מחפשים דיור להשכרה בשוהם? ניתן לאתר נכס להשכרה במהירות ובקלות באמצעות https://www.ad.co.il.

להשכרה בבן שמן

מושב במרכז הארץ נקרא בן שמן. הוא שוכן כארבעה קילומטרים ממזרח ללוד ונשלט על ידי המועצה האזורית חבל מודיעין. היו בו 870 תושבים נכון לשנת 2019. במקום בו עמדה בעבר אחוזת בית ערף הערבית, הוקם המושב בשנת 1905. הוא גם היה אחד היישובים הראשונים שנבנו על אדמת הקרן הקיימת לישראל. גם יער הקרן הקיימת הראשונה נמצא ליד בן שמן. מושבת האמנים בצלאל (1910), מבשרת עיירת הנוער בן שמן, שכנה בבן שמן ב-1910.

בדוק www.yad2.co.il. רישומי השכרה חדשים רבים מדי יום, יחד עם כל המידע שאתה צריך לפני ביצוע רכישה

דירות להשכרה בראש העין

מחוז המרכז של ישראל מכיל את העיר ראש העין. מבצר אנטיפטריס ומוצא נחל הירקון נמצאים ממערב לראש העין. בשטח הכפר הפלסטיני הנטוש מג’דל יבא, כק”מ אחד צפונית לאתר הכפר, הוקמה ראש העין בשנת 1949. היא קרובה לאתר אנטיפטריס הקדום, המבצר העות’מאני ראס אלעין והעתיק. העיר אנטיפטריס. רבים מהתושבים הראשונים היו יהודים תימנים אדוקים שהועלו לישראל במסגרת מבצע מרבד קסמים ב-1949 וב-1950.

מחפשים דיור להשכרה בראש העין? ניתן לאתר נכס להשכרה במהירות ובקלות באמצעות יד2. https://www.yad2.co.il

דירות להשכרה בגבעת כח

מושב גבעת כח ממוקם במרכז הארץ. היא מנוהלת על ידי המועצה האזורית חבל מודיעין וממוקמת דרומית לפתח תקווה. ב-2019 חיו שם 903 אנשים.

מחפשים השכרה בגבעת 28? במרחק קליק ממבחר דירות שמתאימות בדיוק לצרכים שלכם. בקר בכתובת https://www.ad.co.il למידע נוסף.

 

דילוג לתוכן