דף הבית » מדריך עיר שוהם » הנה משהו שלא ידעתם עליו: נוי שדה שוהם

הנה משהו שלא ידעתם עליו: נוי שדה שוהם

הנה משהו שלא ידעתם עליו נוי שדה שוהם

סיפור אהבה מלא תשוקה עם הטבע והעם, נוי שדה. עסק משפחתי חקלאי בשם נוי שדה הוקם בצפון האומה למרגלות הגולן בדור השלישי לחקלאים. העסק הועבר מהסבא לאב, וכיום הוא בבעלות נוי, נכדה הבכור.

אנחנו רשת המספקת את כל ממתקי הטבע באיכות הגבוהה ביותר. כדי להעניק לצרכן חווית קנייה על-חושית של טעמים, ניחוחות ואינספור גוונים, הכל על המדף נבחר מהשטח עוד באותו

היום.מגוון פירות וירקות ייחודיים הזמינים בשדה שוהם, לרבות יוקה, פאק צ’וי, כרובית-ברוקולי ועוד, כמו כן ניתן להשיג את מיטב העגבניות והמלפפונים בשטח במחירים מקובלים על כולם.

שוקיט

כ-250 סוגים שונים של פירות וירקות איכותיים מגיעים מחוות ישראליות! פריטי מעדנים, יינות משובחים, גבינות, לחמים ומרכיבים נוספים.

שוקית פירות וירקות

חנות פירות וירקות

כשר • מקום ללא גלוטן

בזלת, כפר תבור

ראשון

08:00-20:00

אַרגָמָן

08:00-20:00

שְׁלִישִׁי

08:00-20:00

רביעי

08:00-20:00

חמישי

08:00-21:00

שִׁשִׁית

08:00-15:00

שַׁבָּת  סָגוּר

שוהם מרקט חנויות

בצד הצפוני של שוהם יש מרכז מפואר עם אחד העיצובים המשובחים בישראל.

קניון נוח, ללא רבב ומדויק המציע ללקוחות חוויה מהשורה הראשונה. חשוב לנו להכניס תוכן לשוהם לאורך כל השנה, ובכך אנו עורכים מספר אירועים בחינם לקהל הרחב מדי שבוע.

• ובכן ירוק

רשת חנויות טבע

שוהם שוק, שוהם

• Post Shop

רשת מחשבים וציוד היקפי

שוהם שוק, שוהם

• סטודיו COKA

מתקן אימוני כושר לקבוצות קטנות. אימוני כוח, פילאטיס פונקציונלי, מכשירים ומזרונים, Cradio Barre, Core & Mobility, קנגו קפיצות ויוגה הם בין המפגשים שאנו מציעים.

• רשת גרעיני עפולה

ההתמחות העיקרית של הרשת היא צליית מגוון קרקרים, גרעיני אבטיח, גרעיני דלעת וגרעיני חמנייה מעמק יזרעאל מדי יום תוך שימוש בטכניקת הצלייה המקורית ובתנורי הצלייה הייחודיים של זרעי עפולה.

כרמלה

השוק, מיטב משאבי הגלם, החוות הייחודיות והיצרנים המובילים כולם קיימים בכרמל. מכיוון ששם הכל התחיל, זה גם מה שמניע את כרמל. אוכל כרמלדורה, ומעריץ אוכלי אוכל אפילו יותר.

אז, בזה אחר זה, כרמל בוחרת רק את הפירות והירקות הטריים, העסיסיים והאטרקטיביים ביותר, משלבת אותם עם יינות צרפתיים, לחמים טריים, שמן זית טוב, רטבים אסיאתיים, מעדנים, פסטות, ובכלל, משמח וגבוה. -שפע איכותי של חומרי גלם. כרמל מספקת את כל אלה עד לדלתכם בזמן היעודי, מבטיחה שלמטבח שלכם תהיה גישה לכל מה שיש לכרמל להציע, ומעודדת אתכם להתענג על כל טעם ולחקור תחושות חדשות. האחרון הכי מקורי.

 

דילוג לתוכן